Pudding chia z figą!

   

    Czy próbowałeś już puddingu chia? Jeśli nie, mam dla Ciebie przepis na przepyszny deser! Połączenie mango, banana, fig z mleczkiem kokosowym i nasionami chia to strzał w dziesiątkę! Nie czekaj! Leć do kuchni!

   A oto przepis:

1 porcja – 392kcal

    Składniki:

  • Pół puszki mleczka kokosowego light (200ml) – 132 kcal
  • 3 łyżeczki nasion chia (15g) – 64 kcal
  • Mały banan (84g) – 84 kcal
  • ½ mango (100g) – 60 kcal
  • Figa (70g) – 52 kcal
  • Woda mineralna lub przegotowana (20g) – 0 kcal

Przygotowanie:

  1. Przelej mleczko kokosowe do kubeczka.
  2. Dodaj nasion chia, wymieszaj i wsadź do lodówki na 4 godziny (najlepiej przygotuj wieczorem i zostaw w lodówce na całą noc).
  3. Po określonym czasie wyjmij puddding z lodówki i obierz owoce. Możesz zostawić plasterki fig do dekoracji.
  4. Pokrój owoce na kawałki, wsadź do blendera, dodaj odrobinę wody i zmiksuj.
  5. Możesz teraz ozdobić pudding chia plasterkami fig (zobacz zdjęcie).
  6. Następnie wlej warstwę owocową do kubeczka z puddingiem i delektuj się przepysznym smakiem!

 

 

   Smacznego!

 

 

Author:

Chcesz poznać sposób na zdrowie, lepsze samopoczucie i piękną sylwetkę bez katowania się niskokalorycznymi dietami, a dodatkowo zwiedzić z Nami świat? Zapraszam!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *