S┼éodki deser­čŹô

 

┬á ┬á ┬áMasz ochot─Ö na co┼Ť s┼éodkiego po obiedzie? Je┼Ťli nie wiesz, co przygotowa─ç, mam dla Ciebie szybkie i zdrowe rozwi─ůzanie! Zaoszcz─Ödzisz na czasie, a dodatkowo zyskasz na zdrowiu. ┬áSk┼éadniki, kt├│rych u┼╝yjemy to istna bomba witamin i minera┼é├│w oraz zdrowych kwas├│w t┼éuszczowych. Przepis jest banalnie prosty, a smak nieziemski! Zatem do dzie┼éa┬á­čśë

     A oto przepis:

1 porcja ÔÇô 383 kcal

 Składniki:

  • P┼éatki owsiane (30g) ÔÇô 110 kcal
  • Mix owoc├│w (maliny, je┼╝yny, truskawki) (130g) ÔÇô 36 kcal
  • Jogurt naturalny lekki 0% t┼éuszczu (225g) ÔÇô 85 kcal
  • Orzechy nerkowca (20g) – 116 kcal

Polewa:

  • 2 ┼éy┼╝eczki organicznego kakao w proszku (mo┼╝e by─ç zwyk┼ée) (10g) ÔÇô 36 kcal
  • S┼éodzik
  • Odrobina wody

Przygotowanie:

  1. Wsyp płatki do kubka.
  2. Dodaj połowę gramatury jogurtu.
  3. Zmiksuje owoce i przelej do kubka tworz─ůc kolejn─ů warstw─Ö (kilka mo┼╝esz zostawi─ç do dekoracji).
  4. Dodaj reszt─Ö jogurtu.
  5. Dodaj orzechy i udekoruj deser owocami.
  6. W osobnej miseczce zmieszaj kakao z odrobin─ů wody i dodaj s┼éodzik.
  7. Wlej polew─Ö na wierzch deseru.
  8. Delektuj si─Ö pysznym smakiem.

 

Smacznego!

Author:

Chcesz pozna─ç spos├│b na zdrowie, lepsze samopoczucie i pi─Ökn─ů sylwetk─Ö bez katowania si─Ö niskokalorycznymi dietami, a dodatkowo zwiedzi─ç z Nami ┼Ťwiat? Zapraszam!

Dodaj komentarz

Tw├│j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt├│rych wype┼énienie jest wymagane, s─ů oznaczone symbolem *